bet you don't remember this (del 1)

här snackar vi nostalgi-tripp. skitkul!
fotbollsturnering i 7:an. på översta raden från vänster har vi Blomman, Emmi, Annis och Jenny Gurrasson. på nedre raden från vänster har vi Emelie P-sson, Jenny Widebeck och Jessica. liggandes har vi Werre. 

fotbollsturnering i 8:an. på översta raden från vänster har vi coach Oskar, Jimmy, Peter, Simon, Jessica, Mattias, Niklas, Tine, Emmi, Tove och Jonas. på nedre raden från vänster har vi Robin, Jesper, Jeppe, Kim, Stina och en som jag inte minns namnet på. någon annan som minns? har för mig att han var tillsammans med Jeanette Mikkelsen. liggandes har vi Christoffer. 

maskerad-dag på Skogstorpskolan. :) Blomman, Werre och Emmi var mamma, pappa och barn. 

maskerad även här. Katrin var Jesus och Kristin(eller vad hon hette?) var döden(tror jag). 

mer maskerad. snygga grabbar (läs: tjejer). Simon, Matte, ännu en jag inte minns namnet på, Jimmy och Johanna. 

maskerad här med, dock inga utklädda...vad jag vet. 

söta grabbarna Niklas och Jeppe (och en mindre söt Johanna) på aktivitetsdag på Mälarvik. 

dom snygga ski-pro-brudar Werre, Bella, Annis och Majjan i Romme. :) 

Annis och Majjan. cooooolingar! ;) 

random bild på Jenny Gurrasson och mig. hur fan såg man ut?! xD 

också riktigt skön bild på mig och lillebror Calle. hot stuff i kort hår, haha! 

världens skönaste småbröder. här håller vi inte tillbaks för grannarna inte, bara fram med den och pinka. haha! x) 

alltid lika kul när man hittar sånt här och tänker tillbaka. man blir nästan lite tårögd! 

//Alexandra

Kommentarer
Postat av: A

"(och en mindre söt Johanna)", hahaha!

2010-07-07 @ 12:14:52
Postat av: A2

hahaha, jag är en hemsk människa!

2010-07-07 @ 14:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0