bet you don't remember this (del 2)

nostalgi-trippen fortsätter! 


pluggar flitigt, här ska vi gå ut med topp-betyg. jajamensan! 

kanske inte så flitigt ändå. 

två väldigt söta lusse-bullar! ;) 

Niklas och Jeppe, alltid lika söta! men lite extra som stjärngossar. :) 

hot chicks, hot car. ;) haha! 

en av många fotbollsdagar på Skogstorpskolan. 

Werre, Annis, jag och Majjan som åskådare på fotbollsdagen. 

minigolf vid Ekängen. jag inte bara vann den dagen, jag satte även ban-rekordet! som pris fick jag en Piggelin av mentor Anders. 

avslutningsfotot i 9:an. 

clown-dag i Hållsta-spåret. Emmi, Annis, mamma, Blomman, Werre och lilla Majjan. :) 


clown-konster. :) 


Werre och Annis utanför Bodaborg. 


Stockholm med klassen, sista dagen i 9:an. Werre och Blomman. 


Stockholm med klassen, sista dagen i 9:an. pratar Blomman, Emmi och jag allvar måntro?


Stockholm med klassen, sista dagen i 9:an. Jessica(i bakgrunden), Werre, Blomman och jag. hade jag ett tight ass där eller vad?! :O 


Blomman, Majjan, Werre, Emmi, Annis och jag (och Emelie P-sson på ett hörn) väntar på bussen till Nyköping. 

klassen åkte till Nyköping för att gå nån guidad tur på nåt slott. tror hela klassen tyckte det var ganska jävla lame. 


yaaay vad kul vi har i Nyköping! haha... 

hela klassen var jävligt road i Nyköping. jajamensan... 

innan gymnasiet och allvaret började. det var tider det! 

//Alexandra

Kommentarer
Postat av: Iris

Nice blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-13 @ 02:22:26
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0