fotosession á la Kevin

shit vad det var länge sen jag uppdaterade här! sorrysorrysorry. hade dessutom helt glömt bort att lägga upp alla fina höstfoton som jag var ute och tog för 3-4 veckor sen. så här kommer dom. en liten assistent fick jag med mig också, hämligen min söta lilla kusse Kevin. :)
Kevin ville ta "såna där skutt-bilder" som jag brukar ta. ;) 

där Kevin bor finns det ett kusligt gammalt förfallet hus som man knappt vågar gå nära. 


Kevin ville såklart vara med på bild. bra pose? 


sen skulle Kevin visa sin koja, som jag blev riktigt chockad över när jag fick se insidan. 


glöm för fan inte att hänga av dig jackan när du kommer in!


koja eller året-runt-boende? sovloft, hallå! 


tittut! 

rätt fin kväll blev det 










det var det det. på återséende! 

//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0